CLASH OF THE COVERBANDS

Het spannendste, grootste en belangrijkste optreden staat over 2 maanden gepland. Wij zijn namelijk geselecteerd voor de voorrondes van The Clash of the Coverbands, The BENELUX Edition.

DE GROOTSTE BANDCOMPETITIE

Dit is al jaren de grootste bandcompetitie en dé zoektocht naar de beste en populairste coverband. Per seizoen zijn er meer dan 80 evenementen. Denk hier aan de verschillende voorrondes, regionale finale rondes en uiteindelijk de landelijke finalerondes. Een leerzame (en lange) weg die wij hopelijk helemaal kunnen uitlopen!

_
Op zaterdag 12 december begint ons avontuur in The Clash of The Coverbands. Wij spelen dan in Pop- & Cultuurpodium de Peppel in Zeist. Deze avond gaan wij het opnemen tegen 4 andere bands. Er gaan twee bands door naar de volgende ronde: de vakjury-winnaar en de publiekswinnaar. Voor de eerste gaan we natuurlijk keihard ons best doen, maar mocht dat niet lukken, dan hebben we jullie hulp natuurlijk hard nodig.

Bestel daarom nu je tickets via deze website.

Zaal open: 20.00 uur
Aanvang 21.00 uur

Het wordt een lange avond, want Pyramid zal de avond afsluiten om 0.00 uur met aansluitend de prijsuitreiking (rond 1.00 uur).

We hopen dus jullie allen te zien op deze avond!

Hieronder de poster van onze voorronde van The Clash of The Coverbands: