Superdeal: Combiticket Clash of The Cover Bands

Zoals jullie weten staan wij 25 juni in de volgende ronde van The Clash of the Cover Bands. Wij spelen dan op het podium van De Vorstin in Hilversum. Dit is voor de meesten niet echt om de hoek. Maar zonder jullie willen we natuurlijk niet spelen.

Daarom zit er maar één ding op. BUSREISJE!  Zaterdag 25 juni vertrekt er een bus uit Austerlitz en Zeist. Deze brengt je veilig en gemakkelijk naar De Vorstin in Hilversum. Geen lange en ingewikkelde reis met de trein, geen stress op de weg, geen parkeerkosten en aan het einde van de avond wordt je ook weer veilig thuis gebracht. Dus een BOB is ook niet meer nodig.

COMBITICKET

Dit is de deal: via het onderstaande formulier kan je voor €20- jouw combiticket boeken. Een combiticket bestaat uit toegang tot The Clash of The Cover Bands en uit je eigen stoel in de bus. Je kan opstappen in Austerlitz of in Zeist.

Heb je al een ticket voor The Clash, geen paniek. Er zijn ook alleen bustickets te boeken, hiervoor betaal je slechts €10,-. Maar schiet op, er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar! (Informatie over vertrektijden volgt via de mail)

Wil je met eigen vervoer en los een entreekaartje kopen dan kan dat via de website van Artists & Bands.

Telefoonnummer

Ticket