In April Op Het Podium

De maand mei is vandaag begonnen en dat betekent dat we over twee weken gaan strijden in de locatie finale van The Clash of The Coverbands. Gelukkig hebben wij ons goed kunnen voorbereiden, want in maart en april hebben wij maar liefst vier keer op het podium gestaan.

UUnited Muziekfestival

31 maart stonden wij op het podium van Tivoli Vredenburg in Utrecht. Wij waren de afsluiting van de eerste editie van UUnited Muziekfestival. UUnited was georganiseerd ter ere van het 380e jubileum van Universiteit Utrecht.

Café het Plein

Een paar dagen later, 2 april, stonden wij in Café het Plein in Austerlitz. Deze avond speelden we veel nieuwe nummers, waaronder de nieuwe nummers voor The Clash of The Coverbands. Ook moest het de trouwe fan opgevallen zijn dat er twee extra microfoons op het podium stonden. Zowel Jan als Daisy hebben besloten hun stem te laten horen.

Café Mystery

Na de twee optredens hadden we twee weken rust. De weken hadden we hard nodig, want 16 april speelden wij in Café Mystery in Zeist onze langste set ooit. Meer dan veertig nummers zijn er gespeeld.

Bruiloftband

De week erna, op 22 april, zaten we al bij tijds in de auto. We moesten opbouwen in Reeuwijk voor een optreden in Gasterij Vergeer. We waren gevraagd om te spelen op een bruiloft. Dus daar stonden we ‘s avonds op het podium in onze mooiste kleding een feestje te bouwen. De avond was fantastisch! We wensen het koppel veel geluk toe samen!