TO THE NEXT ROUND!

Ja, het is gelukt! We zijn door naar de volgende ronde van The Clash Of The Coverbands. Dankzij de fans en hun stemmen hebben wij de Publieksprijs gewonnen in de eerste voorronde van The Clash in de Peppel. De volgende ronde is 14 mei en is de locatiefinale van de Peppel.

Zaterdag 12 december stonden wij in een drukke Peppel en namen wij het op tegen vier goede bands! Vanuit alle bands die avond waren wij de publiekslieveling en gingen we met de Publieksprijs naar huis! De winnaar van de Juryprijs was de band The Pinheads uit Woerden. Deze band zien wij weer in de volgende ronde, 14 mei, tijdens de locatiefinale! Andere bands die speelden waren Sally 4th, Chuy & de Tosti’s en Jamadeus.

De Locatiefinale

Tijdens de locatiefinale zullen 7 bands een show geven. De bands zijn verzameld uit drie voorrondes. Per ronde gaan er telkens twee bands direct door naar de locatiefinale. Uit de eerste voorronde zijn de bands 4US en Limit By Mass door, uit de tweede voorronde wij en The Pinheads en derde ronde moet nog plaatsvinden.  De zevende band gaat door dankzij een wildcard.

Aan alle fans, nogmaals bedankt voor jullie support! Zonder jullie was het nooit gelukt! En wij hopen jullie 14 mei natuurlijk weer te zien in de Peppel! Wij zijn alweer druk bezig met het bouwen van een nieuwe en een verrassende set voor de 14e.

Bekijk hieronder de prijsuitreiking van de avond:

Foto’s van de avond: